Модульний [12] |
« Вересень 2014 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
19:14 Модульний контроль № 5 | |
Модульний контроль № 5 Варіант I Початковий та середній рівні (Кожна правильна відповідь – 0,5 бал.) 1.Установіть відповідність між прізвищами авторів та їхніми творами: 1) П. Тичина А “Арфами, арфами...” 2) М. Рильський Б “Любіть Україну» 3) Є. Плужник В “Вчись у природи творчого спокою” 4) В. Сосюра Г “Солодкий світ” Д “З журбою радість обнялась”
2. Є. Плужнику не належить поезія: А “Для вас, історики майбутні...”; Б “Запрошення”; В “Вчись у природи творчого спокою...”; Г “Річний пісок...”. 3. В українській літературі 1920—1930-х років активізувалися проблеми: А природи і людини, екології; Б землі і волі, прав селянства; В митця і влади, свободи творчості; Г сім’ї та шлюбу, кохання. 4. Продовжіть речення: Вітаїзм — це... 5. В. Сосюру критикували за твір: А “Любіть Україну!”; Б “Червона зима”; В “Розстріляне безсмертя”; Г “ Третя Рота”. 6. Характеристикою “...очі, рот, стан — все чисто українське” Мокій наділяє: А Мазайлиху; Б Рину; В Улю; Г Мину Мазайла. Достатній рівень (Кожна правильна відповідь — 2 бали) 7. Зробіть короткий аналіз вивчених напам’ять поезії М. Рильського. 8. Схарактеризуйте образ Мини Мазайла. 9. Розкрити мовну проблему в п’єсі М. Куліша “Мина Мазайло”. Високий рівень (Вичерпна, змістовна, цікава відповідь — 3 бали) 10. Виконайте одне із завдань. А Зробити порівняльний аналіз поезій «Арфами, арфами» П.Тичини і «Блакитна панна» М.Вороного Б Напишіть твір на тему “Зовнішній спокій, урівноваженість як ознака душевного стоїцизму, опірностінесприятливим життєвим обставинам у творчості Є. Плужника”. | |
|
Всього коментарів: 0 | |