Перевірте себе за темою «Микола Хвильовий»
І рівень. Виберіть одну правильну відповідь
1. Справжнє прізвище Миколи Хвильового:
а) Рудченко; б) Левицький;
в) Фітільов; г) Тобілевич.
2. Перша прозова книга Миколи Хвильового називалася:
а) «Вальдшнепи»; б) «Сині етюди»; в) «Арабески»; г) «Сентиментальна історія».
3. З-поміж творів Хвильового романом є:
а) «Я (Романтика)»; б) «Іван Іванович»; в) «Мати»; г) «Вальдшнепи».
4. Літературну дискусію в Україні у 20-х роках розпочав Хвильовий циклом памфлетів: а) «Камо грядеши?»; б) «Україна чи Малоросія?»; в) «Думки проти течії»; г) «Апологети писаризму».
5. Новела «Я (Романтика)» присвячена твору Коцюбинського:
а) «Тіні забутих предків»; б) «Intermezzo»; в) «На камені»; г) «Цвіт яблуні».
II рівень. Виберіть два чи більше правильних варіантів відповідей:
1. Миколі Хвильовому належать поетичні збірки: а) «Вальдшнепи»;
б) «В електричний вік»; в) «Молодість»; г) «Сині етюди»; ґ) «Досвітні симфонії».
2. Центральним образом є жінка у творах Хвильового: а) «Сентиментальна історія»; б) «Заулок»; в) «Я (Романтика)»; г) «Жучок»; ґ) «Іван Іванович».
3. Персонажами новели «Я (Романтика)» виступають
а) дегенерат; б) Б'янка; в) Мар'яна; г) голова ревтрибуналу; ґ) Андрюша.
4. Новелі Хвильового «Я (Романтика)» притаманні такі особливості:
а) авторські відступи, внутрішнє мовлення; б) фрагментарний сюжет;
в) риси імпресіонізму; г) тонкий психологізм; ґ) сцени воєнних баталій.
5. Микола Хвильовий приятелював з: а) Павлом Тичиною; б) Михайлом
Досвітнім; в) Остапом Вишнею; г) Миколою Кулішем; ґ) Іваном Кочергою.
III рівень. На основі біографії і прочитаних творів Миколи Хвильового письмово доведіть або спростуйте одну з тез:
а) «Життя Миколи Хвильового — це справді безумна подорож крізь революцію,
нову економічну політику, жорстокий, безжальний град політичних звинувачень, крізь принизливі каяття і образливі для чесної людини повсякчасні закликання у вірності партії й комуністичним ідеалам» (Микола Жулинський)
б) «Революціонер з голови до п'ят, Хвильовий Іміцно зв'язаний з кращими традиціями української художньої літератури: можна сказати, що шукання Хвильового почалися там, де урвалися шукання Коцюбинського» (Максим Рильський).