У запропонованому збірничку містяться матеріали, які допоможуть викладачеві у спілкуванні зі студентами при опрацюванні, повторенні чи опитуванні тем з української літератури ХХ століття.
Запитання і завдання згруповано в рубрики:
Словникова робота — має на меті засвоєння літературознавчих термінів і понять, які поглиблюють теоретичний рівень вашої освіти, розуміння літератури як процесу, де мають своє місце роди, жанри, стильові течії.
Підсумуймо вивчене — передбачає закріплення знань про життя і творчість письменника, про ідейно-художній зміст програмових творів, особливості літературного процесу, стильові напрями в українській літературі.
Мозкова атака, коло думок, калейдоскоп запитань — розвивають уміння аналітично мислити, самостійно осмислювати і логічно викладати свої судження.
Аналізуємо твір — формує навички самостійно аналізу-вати художній текст, проникати в його ідейно-тематичну, сюжетно-композиційну та художню своєрідність.
Робота в парах — один учень ставить запитання іншому, а після відповіді рецензує її, уточнює, доповнює. Одноклас-ники стежать за діалогом, можуть поглиблювати їхні су-дження. Такий діалог навчає культури спілкування, уміння викладати матеріал, стежити за повнотою відповіді, за необ-хідності доповнюючи її, роз'яснюючи незрозумілі аспекти твору сусідові по парті.
Робота в групах — сприяє колективному висвітленню про-_ блеми, складанню й обговоренню найадекватнішого варіан-та відповіді, про що доповідає один з учнів від групи.
Міжпредметні паралелі — розширюють горизонт розуміння українського письменства у зв'язку з історичними обставинами, у світовому контексті літературних явищ.
Мистецька скарбниця — поглиблює розуміння художнього твору у світлі суміжних мистецтв — живопису, музики, театру, кіно, архітектури.
Творчі завдання — розвивають творчі здібності студентів.