Модульний [12] |
« Вересень 2014 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
19:10 Модульний контроль № 10 | |
І варіант І рівень. Вибрати лише ОДНУ правильну відповідь із запропонованих (0,5 б.) 1. ”Собор” Гончара не друкувався: А 10 років; Б 15 років; В 5 років; Г 20 років. 2. Собор у радянські часи був приміщенням, де зберігалися: А Церковні коштовності; Б Залишки металобрухту; В Комбікорм та міндобриво; Г Знаряддя праці. 3. Яка з нижчезазначених проблем не притаманна роману О. Гончара “Собор”? А Національне відродження культури рідного краю; Б Руйнування моральних цінностей; В Порушення принципів демократії в суспільстві; Г Засудження пристосовництва. 4. Собор — це історична реальність, архітектурний пам’ятник доби: А Київської Русі; Б ХІХ століття; В Кінця VI — початку VII ст.; Г Козаччини. 5. Що пообіцяв купити Микола Соні (Г. Тютюнник “Зав’язь”), коли він вивчиться на шофера? А Різнокольорову хустку; Б Намисто, мов з роси; В Черевики, наче цвіт яблуні; Г Сріблясті ґудзики. 6. Що з делікатністю і тактом описує Г. Тютюнник у творі “Зав’язь”? А Турботу герою кожною рослинкою; Б Мешканців тваринного світу; В Життя людини у злагоді; Г Зародження почуття кохання у юних героїв. 7. У своєму листі Михайло (“Три зозулі з поклоном” Г. Тютюнник) просить, звертаючись до своєї дружини, щоб вона: А Тимчасово забула про нього; Б Передала трьох зозуль з поклоном; В Відвідала Марфу; Г Гідно виховала їх сина. 8. Для творчості В. Стуса характерні всі мотиви, КРІМ: А Утвердження людського “Я”, бунту особистості проти системи; Б Осмислення уроків української історії, трагічних помилок предків; В Мужнього страждання нерозкаяності; Г Християнського смирення. 9. Який факт біографії Г. Тютюнника покладено в основу новели “Три зозулі з поклоном”? А Виховання в родині рідного дядька; Б Навчання в Харківському університеті; В Смерть рідного брата Григорія; Г Батько письменника був репресованим. 10. У якому вірші В. Стус закликає: “не спиняйся, йди. То — шлях правдивий. Ти — його предтеча”? А “Господи, гніву пречистого...”; Б “О, земле втрачена, явися...”; В “Мені зоря сіяла нині вранці...”; Г “Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...”. 11. Григір Тютюнник належить до: А Шістдесятників; Б Нью-Йоркської групи; В Празької школи; Г Київської школи. 12. Характер Михайла (“Три зозулі з поклоном”) найглибше розкривається в: А Діалозі матері з сином; В Його останньому листі; Г Авторських відступах.
ІІ рівень. Дати й розгорнути відповідь на поставлене запитання (1 б.) 1. Назвіть автора і назву твору, у якому зображено складність людських стосунків, виражена через історію нещасливого кохання. 2. Яку композицію має новела Г. Тютюника “Три зозулі з поклоном”? 3. Охарактеризуйте поезію В. Стуса. 4. Назвати проблеми, які порушені в романі О. Гончара “Собор”.
ІІІ рівень Зробити ідейно-художній аналіз вірша В. Стуса “Як добре те, що смерті не боюсь я”.(2б.) Як добре те, що смерті не боюсь я і не питаю, чи тяжкий мій хрест. Що вам, богове, низько не клонюся в передчутті недовідомих верств. Що жив-любив і не набрався скверни, ненависті, прокльону, каяття. Народе мій, до тебе я ще верну, і в смерті обернуся до життя своїм стражденним і незлим обличчям, як син, тобі доземно поклонюсь і чесно гляну в чесні твої вічі, і чесними сльозами обіллюсь. | |
|
Всього коментарів: 0 | |